Thursday, April 17, 2008

koleksi AKU TAK TAU 1

CARA TERBAIK MELUAHKAN RASA BENGANG ANDA PADA RAKAN SEKERJA.

A. Jerit pd org yg kamu bengang itu.
B. 'kick her/his ass'
C. Lepaskan pd kwn sekerja lain yg lemah.
D. Bwa blk bengang anda dan lepaskan pada isteri/suami dan anak2
E. Lepaskan pd students anda
F. Pura2 tiada apa yg blaku & jd 'cool: (pastu tgu gunung berapi meletup).
G. Tiada jwpn di atas.

H. lbh baik break 10 min, amik air smbhyg, solat sunat, mengaji dan muhasabah diri.
(adakah anda sebaik ini)

5 comments:

  1. pandagumuk...
    x pernah terpikir plak sbb dia pkai tudung..
    lgpun aku dh maafkan dia
    n
    harap2 dia maafkan aku..

    ReplyDelete
  2. hm..lari dari org tu:p..Pandang lama2 sakit jiwa.hihi. Dah cool baru boleh pndg balik

    ReplyDelete
  3. princess..

    nk tau..

    aku lari, dia kejar, aku lari, dia kejar..
    aku berenti..

    "King, minta maaf...(dan penjelasan yg panjang w'pun aku x mintak pun)...."

    "Ehhh.. xpe. ..."

    dan Iblis pun menangis...

    ReplyDelete
  4. i prefer H. tapi bukanlah nak cakap diela baik. but i felt it is the best way. ya, u should try it too. u'll feel more calmer. tak guna nak marah-marah kerana marah itu kan hasutan syaitan. sabar adalah penyelesaiannya. :)

    ReplyDelete